Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 02.19.038 trucktec automotive gmbh

Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.038 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.19.038 Rolka napinająca paska wieloklinowego TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.19.038

dla numeru OE 111 200 0070
Średnica [mm] 110
Szerokość [mm] 28

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.038 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.038 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.038 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

1112000070, A1112000070

VOLKSWAGEN

00A903315, 00A903341, 044903137R

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      111 200 0070
MERCEDES-BENZ      A111 200 0070
VOLKSWAGEN      00A 903 315
VOLKSWAGEN      00A 903 341
VOLKSWAGEN      044 903 137 R
VAG      00A 903 341
VAG      A00 903 341

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 02.19.038 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.