Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 02.37.092 trucktec automotive gmbh

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.092 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.092 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
542.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.092

dla numeru OE 006 466 7801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.092 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. DB SPRINTER 2,2CDI 06-/ VITO/VIANO

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.092 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.092 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

0064661701, 0064667801, A0064661701, A0064667801

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 466 1701
MERCEDES-BENZ      006 466 7801
MERCEDES-BENZ      A006 466 1701
MERCEDES-BENZ      A006 466 7801

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 02.37.092 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.