Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4005 trw

Bęben hamulcowy DB4005 TRW

DB4005 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4005

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4005

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 180,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 181,3
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 46
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 76,5
Średnica otworu centrującego [mm] 50,2
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 216
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
nr EAN 3322937074938

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4005 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA/HATCHBACK, FUSION, ORION I, ORION II 1.1-1.8D 09.80-12.12
numery OEM:
FORD      1598117
FORD      6080431
FORD      6086628
FORD      81AB-1113-AF
zamienniki:
36-0010
KAGER
BT119
brak
FTE automotive GmbH
18-0270
brak
METELLI CIFAM
18-0270K
brak
METELLI CIFAM
329710J
brak
JURID
252510
brak
NK
252538
brak
NK
8DT 355 300-111
brak
HELLA
7021.00
brak
REMSA
FDR329710
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4005 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4005 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.