Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4038 trw

Bęben hamulcowy DB4038 TRW

DB4038 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4038
Bęben hamulcowy DB4038
DB4038
trw DB4038 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4038 trw
Bęben hamulcowy DB4038 trw
Bęben hamulcowy DB4038 trw
Bęben hamulcowy DB4038 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4038

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 73
Średnica otworu centrującego [mm] 85
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 247,0
Rozmiar gwintu 1 15,0
Rozmiar gwintu 2 8,5
Średnica bębna hamulcowego 230,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231,0
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 43
Ilość otworów 5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 130
nr EAN 3322937075195

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4038 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: MERCEDES G (W461), T1 (601), T1 (601, 611), T1 (B601), T1/TN 2.3-2.9D 04.77-12.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      601 423 51 01
MERCEDES-BENZ      A 601 423 51 01

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4038 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4038 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.