Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4058 trw

Bęben hamulcowy DB4058 TRW

DB4058 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4058

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4058

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 67
Średnica otworu centrującego [mm] 63,5
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 217
Rozmiar gwintu 1 13,3
Rozmiar gwintu 2 7,0
Średnica bębna hamulcowego 203,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 45
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
nr EAN 3322937075331

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4058 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD CAPRI III, ESCORT I, ESCORT II, ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ORION I, ORION II, SIERRA I, SIERRA II, TAUNUS 1.1-1.8D 06.68-02.93
numery OEM:
FORD      1490767
FORD      6070681
FORD      6070682
FORD      6137292
FORD      6142943
FORD      6183822
FORD      71BB-1126-DB
FORD      81AB-1126-CA
FORD      81AB-1126-CB
FORD      86AB-1126-AA
PANTHER      6137292
zamienniki:
BT115
brak
FTE automotive GmbH
36-0046
brak
KAGER
18-0268
brak
METELLI CIFAM
252516
brak
NK
7053.00
brak
REMSA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4058 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4058 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.