Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4067 trw

Bęben hamulcowy DB4067 TRW

DB4067 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4067

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4067

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 83
Średnica otworu centrującego [mm] 52
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 190
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,5
Rozmiar gwintu 2 M12 x 1,5
Średnica bębna hamulcowego 180,2
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 181,3
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 53,5
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
nr EAN 3322937075416

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4067 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: RENAULT 21, RAPID/MINIVAN 1.0-2.1D 09.85-08.98
numery OEM:
RENAULT      77 00 783 392
RENAULT      77 02 189 786
zamienniki:
94013800
brak
TEXTAR
36-0059
brak
KAGER
BT179
brak
FTE automotive GmbH
36-0104
brak
KAGER
18-0143
brak
METELLI CIFAM
BT179L
brak
FTE automotive GmbH
18-0143K
brak
METELLI CIFAM
18-0146K
brak
METELLI CIFAM
329700J
brak
JURID
253906
brak
NK
253919
brak
NK
253920
brak
NK
7015.00
brak
REMSA
FDR329106
brak
FERODO
FDR329701
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4067 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4067 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.