Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4087 trw

Bęben hamulcowy DB4087 TRW

DB4087 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4087
243.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4087

producent:

TRW

Średnica otworu centrującego [mm] 164
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 292
Rozmiar gwintu 1 M10 x 1,5
Rozmiar gwintu 2 20,3
Średnica bębna hamulcowego 270,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 271,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 75
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 205
nr EAN 3322937075584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4087 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: VW LT 28-35 I, LT 40-55 I 2.0-2.7D 04.75-07.92

Bęben hamulcowy DB4087 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Bęben hamulcowy DB4087 producenta TRW

VOLKSWAGEN

291609617

numery OEM:
VOLKSWAGEN      291 609 617
zamienniki:
36-0031
brak
KAGER
BT181
brak
FTE automotive GmbH
18-0199
brak
METELLI CIFAM
264707
brak
NK
600.1954.00
brak
ZIMMERMANN
7088.00
brak
REMSA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4087 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4087 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.