Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4088B trw

Bęben hamulcowy DB4088B TRW

DB4088B Bęben hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4088B

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 90
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 242
Rozmiar gwintu 1 M12 x 1,5
Średnica bębna hamulcowego 230,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 231
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 52
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN 3322937134717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4088B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: VW CADDY I, SAVEIRO I 1.5-1.8 08.82-07.96
numery OEM:
AUDI      443 501 615
VOLKSWAGEN      147 501 615 A
VOLKSWAGEN      443 501 615
zamienniki:
BT200
brak
FTE automotive GmbH
BT223
brak
FTE automotive GmbH
18-0200
brak
METELLI CIFAM
18-0200K
brak
METELLI CIFAM
BDR223
brak
QUINTON
254726
brak
NK
600.1957.00
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4088B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4088B TRW:

2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.