Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A6 C8 (4A2) 35 TDI Mild Hybrid quattro (2020.11-???) 163km » DB4090B trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 (4a2) 35 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.11-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4090B TRW

DB4090B Bęben hamulcowy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4090B

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]79,5
Średnica otworu centrującego [mm]52
Śr. zewn. bębna ham. [mm]194
Rozmiar gwintu 1M12 x 125
Średnica bębna hamulcowego180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]181
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]53,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322937134731

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4090B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: PEUGEOT 205 I, 205 II, 309 I, 309 II 1.1-1.9D 02.83-09.98
numery OEM:
PEUGEOT      4247 27
PEUGEOT      4247 30
zamienniki:
36-0099
brak
KAGER
BT137
brak
FTE automotive GmbH
18-0235
brak
METELLI CIFAM
18-0235K
brak
METELLI CIFAM
329708J
brak
JURID
8DT 355 301-221
brak
HELLA
7042.00
brak
REMSA

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4090B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4090B TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.