Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i (1993.11-1996.12) 90km » DB4136 trw
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.8 I (1993.11-1996.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4136 TRW

DB4136 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4136

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4136

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego254,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]255,5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]61
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]139,7
nr EAN3322937146154
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4136 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: ISUZU CAMPO, KB, MIDI, TF, TROOPER I, OPEL CAMPO 1.6-3.1D 04.77-09.03
numery OEM:
BEDFORD      5 68 062
BEDFORD      94226829
ISUZU      8942268291
ISUZU      8970378130
ISUZU      8979128660
ISUZU      9030906160
ISUZU      94226829
OPEL      4294418
OPEL      5 68 062
OPEL      94226829
VAUXHALL      5 68 062
VAUXHALL      94226829
zamienniki:
329213J
brak
JURID
BT247
brak
FTE automotive GmbH
18-0178
brak
METELLI CIFAM
329123J
brak
JURID
261401
brak
NK
7110.00
brak
REMSA
FDR329213
brak
FERODO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4136 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4136 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.