Średnica bębna hamulcowego | 228,6 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 230,1 |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 54 |
Ilość otworów | 4 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
nr EAN | 3322937135127 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4154 TRW
FORD | 1027371 | |
FORD | 6710010 | |
FORD | 93BB-1126-CA | |
FORD | 93BB-1126-HA | |
FORD | F7RZ-1126-FA | |
FORD USA | F7RZ-1126-FA |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4154 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4154 TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.