Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4220MR trw

Bęben hamulcowy DB4220MR TRW

DB4220MR Bęben hamulcowy TRW
trw DB4220MR
Bęben hamulcowy DB4220MR
DB4220MR
trw DB4220MR Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4220MR trw
356.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4220MR

producent:

TRW

Ø rozmieszczenia otworów [mm] 108
Średnica bębna hamulcowego 203
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 46,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 71,5
Średnica otworu centrującego [mm] 52
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 247
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,5
Ilość otworów 4
Rozmiar gwintu 1 M12x1,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
nr EAN 3322938144432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4220MR TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CITROEN SAXO, PEUGEOT 106 II, 106 II/HATCHBACK, 206, 206+ 1.0-2.0D 02.96-
numery OEM:
CITROËN      4247 41
CITROËN      4247 45
PEUGEOT      4247 41
PEUGEOT      4247 45
PEUGEOT      4247 47
LIFAN      L3502120

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4220MR TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4220MR TRW:

2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu DB4220MRzobacz instrukcję montażu DB4220MR

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.