Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Bmw 3 (G20, G80, G28) 330 e Plug-in-Hybrid xDrive (2020.07-???) 184km » DB4229 trw
wybrany samochód: 
Bmw 3 (g20, G80, G28) 330 E Plug-in-hybrid Xdrive (2020.07-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4229 TRW

DB4229 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4229
Bęben hamulcowy DB4229
DB4229
trw DB4229 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4229 trw
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4229

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego230
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]231
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]50
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937241316

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4229 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, VECTRA B 1.2-2.2 09.91-
numery OEM:
OPEL      5 68 063
OPEL      5 68 267
OPEL      90495034
OPEL      93189219
VAUXHALL      5 68 267
VAUXHALL      90495034
VAUXHALL      93189219
CHEVROLET      90495034

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4229 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4229 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.