Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Ford KA (RB_) 1.3 i ROCAM (2002.08-2008.11) 70km » DB4347 trw
wybrany samochód: 
Ford Ka (rb_) 1.3 I Rocam (2002.08-2008.11) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4347 TRW

DB4347 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4347
Bęben hamulcowy DB4347
DB4347
trw DB4347 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4347 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4347

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]182
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]55,5
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
nr EAN3322937509539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4347 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SUZUKI WAGON R+ 1.0/1.2 02.98-05.00
numery OEM:
SUZUKI      43511-75F01
SUZUKI      43511-75F02
CHANGHE SUZUKI      A35094

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4347 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4347 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.