Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Fiat SCUDO Platforma / podwozie (220_) 2.0 JTD 16V (1999.05-2006.12) 109km » DB4348B trw
wybrany samochód: 
Fiat Scudo Platforma / Podwozie (220_) 2.0 Jtd 16v (1999.05-2006.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4348B TRW

DB4348B Bęben hamulcowy TRW
242.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4348B

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]202
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]38
Ilość otworów4
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez pierścienia nadajnika impulsów ABS
nr EAN3322937811298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4348B TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: OPEL AGILA 1.0/1.2/1.3D 09.00-12.07
numery OEM:
OPEL      4707272
OPEL      9214294
VAUXHALL      9214294
zamienniki:
BT1034
brak
FTE automotive GmbH
253625
brak
NK
615 529 0001
brak
MEYLE Products
BF509
brak
DELPHI
7101.00
brak
REMSA
237079
brak
VALEO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4348B TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4348B TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.