Średnica bębna hamulcowego | 228,3 | |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 230 | |
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 48 | |
Ilość otworów | 4 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 | |
nr EAN | 3322937559800 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4360 TRW
FIAT | 51901443 | |
FIAT | 51901444 | |
FIAT | 55701380 | |
FIAT | 55703043 | |
FIAT | 55704058 | |
OPEL | 5 68 000 | |
OPEL | 5 68 270 | |
OPEL | 55701380 | |
OPEL | 55704058 | |
VAUXHALL | 5 68 000 | |
VAUXHALL | 5 68 270 | |
VAUXHALL | 55701380 | |
VAUXHALL | 55704058 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4360 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4360 TRW:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.