Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4425 trw

Bęben hamulcowy DB4425 TRW

DB4425 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4425
Bęben hamulcowy DB4425
DB4425
trw DB4425 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4425 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4425

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 200
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 50,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 59
Średnica otworu centrującego [mm] 65
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 213
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Ilość otworów 4
Rozmiar gwintu 1 14,0
Rozmiar gwintu 2 6,75
nr EAN 3322938153397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4425 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: SEAT MII, SKODA CITIGO, E-CITIGO, VW LOAD UP, UP! 1.0/1.0CNG/Electric 08.11-

Bęben hamulcowy DB4425 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Bęben hamulcowy DB4425 producenta TRW

VOLKSWAGEN

1S0609617

SEAT

1S0609617

SKODA

1S0609617

numery OEM:
AUDI      1S0 609 617
SEAT      1S0 609 617
SKODA      1S0 609 617
VOLKSWAGEN      1S0 609 617

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4425 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4425 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.