Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4545 trw

Bęben hamulcowy DB4545 TRW

DB4545 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4545
Bęben hamulcowy DB4545
DB4545
trw DB4545 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB4545 trw
328.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4545

producent:

TRW

Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 80,5
Średnica otworu centrującego [mm] 93
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 333
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 296,5
Ilość otworów 6
Rozmiar gwintu 1 M8X1,25
Rozmiar gwintu 2 12,5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 139,7
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 295
nr EAN 3322938144241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4545 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: FORD RANGER, MAZDA B-SERIE, BT-50, BT-50 II 2.0D-4.0 06.99-
numery OEM:
FORD      1733773
FORD      3865373
FORD      XM34-1126-BA
FORD      XM34-1126-BC
MAZDA      UH74-26-251A
MAZDA      UH74-26-251C
FORD USA      1733773
FORD USA      3865373
FORD USA      XM34-1126-BA
FORD USA      XM34-1126-BC

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4545 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4545 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.