Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB7036 trw

Bęben hamulcowy DB7036 TRW

DB7036 Bęben hamulcowy TRW
trw DB7036
Bęben hamulcowy DB7036
DB7036
trw DB7036 Bęben hamulcowy
Bęben hamulcowy DB7036 trw
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB7036

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 295
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 67
Ilość otworów 6
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 297
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 139,7
Powierzchnia pokryty
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 344,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 76,1
Średnica otworu centrującego [mm] 108
nr EAN 3322937510351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB7036 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: TOYOTA FORTUNER, HILUX VI, HILUX VII, HILUX VIII 2.4D-4.0 11.01-

Bęben hamulcowy DB7036 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Bęben hamulcowy DB7036 producenta TRW

TOYOTA

424310K120, 424310K130, 424310K250

numery OEM:
TOYOTA      42431-0K120
TOYOTA      42431-0K130
TOYOTA      42431-0K250

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB7036 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB7036 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.