Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Isuzu TROOPER II (UB) 2.6 4x4 (1991.08-1996.04) 116km » GIC5008 trw
wybrany samochód: 
Isuzu Trooper Ii (ub) 2.6 4x4 (1991.08-1996.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych GIC5008 TRW

GIC5008 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (145 ocen)
numer części:

GIC5008

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaMERITOR
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość złącza ostrzegawczego [mm]335
nr EAN3322937354412

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych GIC5008 TRW

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód/tył dł.: 335mm pasuje do: MAN E2000, EL, EM, F2000, F90, HOCL, LION´S CITY, LION´S COACH, LION´S COMFORT, LION´S STAR, M 2000 L, NG, NL, NÜ 10.86-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
BZ1049W
brak
FTE automotive GmbH
BZ1049W-SET
brak
FTE automotive GmbH
610234 E
brak
ICER
ACA8007.00
brak
REMSA

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych GIC5008 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych GIC5008 TRW:

andrzej, warszawa
2022-04-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łódź
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
,
2020-01-08
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Kupuję w tym sklepie od lat. Nigdy się nie zawiodłem polecam klocki GDB1611 producenta trw
Adam, Świętajno
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Mysłowice
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Rzeszów
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Robert, Kasinka Mała
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Łukasz, Wrocław
2020-03-24
 5/5
Kupiłem GDB1784 i jestem z niego zadowolony
Marek, Warszawa
2020-10-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Legnica
2019-12-08
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Ryszard, Ligota piękna
2023-08-15
 5/5
Zakup przeprowadzony znakomicie
Sebastian, Żelistrzewo
2022-03-19
 5/5
Miałem te klocki w poprzednim samochodzie hyundai i20 i sprawowały się jak oryginały
Robert, Kasinka Mała
2023-08-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Zabrze
2023-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Bodzechów
2023-06-12
 5/5
Ok
Sławomir, Pruszków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2020-02-18
 5/5
Klocki zakupiłem gdyż polecił mi je mechanik już założone w moim samochodzie, auto hamuje jak żyleta
Aleksander, Słupsk
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Tczew
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Wrocław
2020-04-14
 5/5
na razie ok
Tomasz, Opole
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, OLSZTYN
2021-12-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Łukasz, Sulejówek
2022-05-09
 5/5
TRW zatem zbędny komentarz
Artur, Biała Podlaska
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, warszawa
2021-03-17
 5/5
polecam
Bartosz, Cieszyn
2021-03-31
 5/5
założone w FORD Mondeo MK5 kombi 2.0 tdci

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.