Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe » GSK1214 trw

Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1214 TRW

GSK1214 Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

GSK1214

producent:

TRW

Średnica cylindra [mm] 20,6
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01702/030
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z cylinderkiem hamulcowym
Sposób montażu montowany wcześniej
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica [mm] 229
Szerokość [mm] 42
nr EAN 3322936600534

skład zestawu:
BWF135 Cylinderek hamulcowy
GS8315 Zestaw szczęk hamulcowych
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1214 TRW

Zestaw eksp. bębna (szczęki, cylinderki, sprężyny) pasuje do: PEUGEOT 305 I, 305 II 1.5-1.9D 05.80-07.90
numery OEM:
CITROËN      MKP00126
PEUGEOT      4241 1V
PEUGEOT      4241 46
PEUGEOT      4241 6Y
zamienniki:
H 61 033
brak
BREMBO
K 61 033
brak
BREMBO
FMK105
brak
FERODO
TK2002
brak
FTE automotive GmbH
553084
brak
VALEO
0 204 113 574
brak
BOSCH

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1214 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1214 TRW:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Kupiłem GS8526 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Adam, Serock
2020-02-16
 5/5
Nabyłem GS8635 trw z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
Tomasz, Milicz
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
szczęki dobrej jakości
Krzysztof, Czerwonak
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Brwinów
2023-01-10
 5/5
ok

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.