Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe » GSK1223 trw

Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1223 TRW

GSK1223 Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit TRW
 

    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

GSK1223

producent:

TRW

Średnica cylindra [mm] 20,6
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01195/089
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z cylinderkiem hamulcowym
Sposób montażu montowany wcześniej
Ograniczenia producenta TRW
Średnica [mm] 228
Szerokość [mm] 42
nr EAN 3322937132331

skład zestawu:
BWF245 Cylinderek hamulcowy
GS8620 Zestaw szczęk hamulcowych
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1223 TRW

Zestaw eksp. bębna (szczęki, cylinderki, sprężyny) pasuje do: PEUGEOT 405 I, 405 II 1.4-1.9D 01.87-04.97

Duża część właścicieli pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada szczęki hamulcowe, którego wytwórcą może być lub jest znana firma TRW. W tym przypadku jest to szczęki hamulcowe o indeksie GSK1223. Jednym z zadań szczęk hamulcowych jest hamowanie pojazdu, ułatwienie ruszania samochodu pod górę oraz zabezpieczenie samochodu podczas postoju, zwłaszcza na stromej nawierzchni.
Szczęki hamulcowe TRW charakteryzują się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością i odpornością na przeciążenia. Niezależne badania znawców techniki samochodowej potwierdzają, że szczęki hamulcowe TRW GSK1223 sprawdzają się w trudnych warunkach eksploatacyjnych, a niezawodność tej części może stanowić punkt odniesienia dla konkurencji.
Szczęki hamulcowe GSK1223 mają zastosowanie do samochodu PEUGEOT 207 SW (WK_) od 2007.02 oraz wielu innych modeli aut.
Pomino dołożenia niezbędnej staranności aby prawidłowo przypisać oglądaną część z kategorii szczęki hamulcowe o numerze GSK1223 do samochodu PEUGEOT, może się okazać, że należy potwierdzić dobranie tej części w kontakcie ze sklepem.
Szczęki hamulcowe GSK1223 mają dobrą relację cena do jakości. Nabycie tej części zamiennnej będzie dobrym rozwiązaniem dla właściciela samochodu.
numery OEM:
PEUGEOT      4241 4H
PEUGEOT      4241 7N

Zastosowanie Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1223 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw szczęk hamulcowych, Superkit GSK1223 TRW:

2023-01-10
 5/5
ok
2020-03-27
 5/5
Kupiłem GS8526 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
szczęki dobrej jakości
2020-02-16
 5/5
Nabyłem GS8635 trw z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.