Ilość na oś | 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Sposób mocowania amortyzatora | dolna opaska zaciskowa |
Średnica [mm] | 50 |
Długość 1 [mm] | 560 |
Długość 2 [mm] | 389 |
średnica obudowy amortyzatora [mm] | 22 |
Przestrzegać danych technicznych | |
nr EAN | 3322937976157 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, TRW TWIN JGM830T TRW
AUDI | 1K0 413 031 AQ | |
AUDI | 1K0 413 031 AR | |
AUDI | 1K0 413 031 AT | |
AUDI | 1K0 413 031 CL | |
AUDI | 1T0 413 031 BH | |
AUDI | 1T0 413 031 CE | |
AUDI | 1T0 413 031 DC | |
AUDI | 1T0 413 031 EL | |
SEAT | 1T0 413 031 BH | |
SKODA | 1T0 413 031 CS | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 AT | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 CL | |
VOLKSWAGEN | 1K0 413 031 DK | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 CS | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 DM | |
VOLKSWAGEN | 1T0 413 031 GK |
Zastosowanie Amortyzator, TRW TWIN JGM830T TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, TRW TWIN JGM830T TRW:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.