Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR171 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR171 TRW

JPR171 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR171

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Kształt adaptera okrągły
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Odstęp adaptera od pompy [mm] 33
Koła pasowe bez koła pasowego
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 10
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem wyrównującym
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388059

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR171 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT 19 I, 19 II, 19 II CHAMADE, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC 1.4-2.2 01.88-08.03
numery OEM:
RENAULT      49 11 026 38R
RENAULT      77 00 805 016
RENAULT      77 00 815 010
RENAULT      77 00 840 724
zamienniki:
53738
brak
SPIDAN
QSRPA38
brak
QUINTON
QSRPA48
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR171 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.