| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Kształt adaptera | trójkątny |
| Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego | M16x2 |
| Rozmiar gwintu 2 | M18x2.5 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Ciśnienie [bar] | 110 |
| Przestrzegać danych technicznych | |
| nr EAN | 3322937389438 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW
Koszt kaucji: 627.99 złTT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
8D0145155L, 8D0145155M, 8D0145156, 8D0145156X
8D0145155L, 8D0145155M, 8D0145156, 8D0145156X
| AUDI | 8D0 145 155 L | |
| AUDI | 8D0 145 155 M | |
| AUDI | 8D0 145 156 | |
| AUDI | 8D0 145 156 X | |
| SEAT | 8D0 145 155 L | |
| SEAT | 8D0 145 155 M | |
| SKODA | 8D0 145 155 L | |
| SKODA | 8D0 145 155 M | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 155 L | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 155 M | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 | |
| VOLKSWAGEN | 8D0 145 156 X |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR211 TRW w samochodach: