Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR213 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR213 TRW

JPR213 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR213
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR213
JPR213
trw JPR213 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR213 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR213 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR213

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z adapterem
Kształt adaptera trójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera 3
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Koła pasowe bez koła pasowego
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 18
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zbiornika
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388899

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR213 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.8-2.5D 07.90-06.03
numery OEM:
AUDI      044 145 157 A
AUDI      044 145 157 AX
AUDI      701 422 155 B
SEAT      044 145 157 A
SEAT      044 145 157 AX
SEAT      701 422 155 B
SKODA      044 145 157 A
SKODA      044 145 157 AX
SKODA      701 422 155 B
VOLKSWAGEN      044 145 157 A
VOLKSWAGEN      044 145 157 AX
VOLKSWAGEN      701 422 155 B

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR213 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.