Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat REGATA Weekend (138_) 80 Turbo Diesel 1.9 (1986.05-1989.07) 80km » K S01 000 542 bosch
wybrany samochód: 
Fiat Regata Weekend (138_) 80 Turbo Diesel 1.9 (1986.05-1989.07) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 542 BOSCH

K S01 000 542 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S01 000 542

producent:

BOSCH

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]105
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN4047025449403

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 542 BOSCH

Koszt kaucji: 369.04 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, TRANSPORTER IV 1.9D-2.5D 07.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      044 145 157 A
VOLKSWAGEN      044 145 157 AX
VOLKSWAGEN      701 422 155 B

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 542 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S01 000 542 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S01 000 542zobacz instrukcję montażu K S01 000 542

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.