Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 703 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 703 BOSCH

K S00 000 703 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 703
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 703
K S00 000 703
1,546.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 703

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworu Zawór ograniczający ciśnienie
nr EAN 4047025451796

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 703 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES CLK (A209), CLK (C209), GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0D 01.05-12.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 466 01 01
MERCEDES-BENZ      005 466 01 01 80
MERCEDES-BENZ      006 466 31 01
MERCEDES-BENZ      006 466 31 01 80
MERCEDES-BENZ      546 601 01 80
MERCEDES-BENZ      54660101
MERCEDES-BENZ      646 631 01 80
MERCEDES-BENZ      64663101
MERCEDES-BENZ      A 005 466 01 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 01 01 80
MERCEDES-BENZ      A 006 466 31 01
MERCEDES-BENZ      A 006 466 31 01 80
MERCEDES-BENZ      A 546 601 01 80
MERCEDES-BENZ      A 646 631 01 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 703 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 703 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S00 000 703zobacz instrukcję montażu K S00 000 703

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.