Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR219 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR219 TRW

JPR219 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

26045330

numer części:

JPR219

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ø koła pasowego [mm] 133
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 32
Ilość żeber 6
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Ciśnienie [bar] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR219 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) pasuje do: CITROEN XSARA, ZX, PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK, 405 II 1.6-1.9D 03.91-04.02
numery OEM:
CITROËN      4007 Q4
CITROËN      4007 V8
PEUGEOT      4007 A3
PEUGEOT      4007 Q4
PEUGEOT      4007 V8

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR219 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.