Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR298 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR298 TRW

JPR298 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR298

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937429929

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR298 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C (W202), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 2.8-3.6 10.92-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      210 466 04 01
MERCEDES-BENZ      210 466 04 01 80
MERCEDES-BENZ      210 466 05 01
MERCEDES-BENZ      210 466 05 01 80
MERCEDES-BENZ      210 466 19 01 80
MERCEDES-BENZ      210 466 20 01
MERCEDES-BENZ      A 210 466 04 01
MERCEDES-BENZ      A 210 466 04 01 80
MERCEDES-BENZ      A 210 466 05 01
MERCEDES-BENZ      A 210 466 05 01 80
MERCEDES-BENZ      A 210 466 19 01 80
MERCEDES-BENZ      A 210 466 20 01

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR298 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.