Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR395 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR395 TRW

JPR395 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR395
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR395
JPR395
trw JPR395 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
544.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

    Ocena:
numer części:

JPR395

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta VISTEON
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber 5
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 17
Ø koła pasowego [mm] 77
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937685691

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR395 TRW

Koszt kaucji: 580.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (profesjonalnie regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION MAZDA 2 1.2-1.6 11.01-12.12

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR395 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR395 producenta TRW

FORD

1141655, 1227887, 1332457, 1357617, 1363849, 1366465, 1426694, 1495668, 1666079, 2S6C3A696CB, 2S6C3A696CD, 2S6C3A696CE, 2S6C3A696CF, 2S6C3A696CG, 2S6C3A696CH, 2S6C3A696CK, 2S6C3A696CL, 4330724, RM2S6J3A674CE

MAZDA

DE6032600, DE9032600A, DE9032600B

numery OEM:
FORD      1141655
FORD      1227887
FORD      1332457
FORD      1357617
FORD      1363849
FORD      1366465
FORD      1426694
FORD      1495668
FORD      1666079
FORD      2S6C-3A696-CB
FORD      2S6C-3A696-CD
FORD      2S6C-3A696-CE
FORD      2S6C-3A696-CF
FORD      2S6C-3A696-CG
FORD      2S6C-3A696-CH
FORD      2S6C-3A696-CK
FORD      2S6C-3A696-CL
FORD      4330724
FORD      RM2S-6J3A674-CE
MAZDA      DE60-32-600
MAZDA      DE90-32-600A
MAZDA      DE90-32-600B

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR395 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.