Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR526 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR526 TRW

JPR526 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR526
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR526
542.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR526

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 114
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 26
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937687169

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR526 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.9D 05.96-12.15

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR526 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR526 producenta TRW

CITROËN

4007EF, 4007HY, 4007LP, 4007WP, 9644878380

PEUGEOT

4007EF, 4007HY, 4007LP, 4007WP, 9644878380

numery OEM:
CITROËN      4007 EF
CITROËN      4007 HY
CITROËN      4007 LP
CITROËN      4007 WP
CITROËN      96 448 783 80
PEUGEOT      4007 EF
PEUGEOT      4007 HY
PEUGEOT      4007 LP
PEUGEOT      4007 WP
PEUGEOT      96 448 783 80
zamienniki:
QSRPA665
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR526 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.