Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR589 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 TRW

JPR589 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR589
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589
JPR589
trw JPR589 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JPR589

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta SAGINAW
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego M16x1,5
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Przestrzegać danych technicznych 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Koła pasowe bez koła pasowego
nr EAN 3322937687060

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT AVANTIME, ESPACE III, ESPACE IV, LAGUNA II, VEL SATIS 1.6-2.2D 07.00-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 producenta TRW

RENAULT

491105477R, 491108977R, 7700437081, 8200096704, 8200709229, 8200709233, 8200888373

numery OEM:
RENAULT      49 11 054 77R
RENAULT      49 11 089 77R
RENAULT      77 00 437 081
RENAULT      82 00 096 704
RENAULT      82 00 709 229
RENAULT      82 00 709 233
RENAULT      82 00 888 373

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR589 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.