Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR839 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR839 TRW

JPR839 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR839
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR839
JPR839
trw JPR839 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
475.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR839

producent:

TRW

Ø koła pasowego [mm] 137
Ilość żeber 6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zbiornikiem
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938147686

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR839 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: PEUGEOT 206 1.1/1.4/1.6 08.98-12.12

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR839 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR839 producenta TRW

PEUGEOT

4007V5, 9631411580

numery OEM:
CITROËN      4007 V5
CITROËN      96 314 115 80
PEUGEOT      4007 V5
PEUGEOT      96 314 115 80

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR839 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.