Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM179 trw

Przekładnia kierownicza JRM179 TRW

JRM179 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM179
Przekładnia kierownicza JRM179
JRM179

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRM179

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy manualny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Długość całkowita [mm] 522
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 30
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937318889

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM179 TRW

Koszt kaucji: 423.93 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (Bez przegubu osiowego) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW GOLF II, GOLF III, JETTA II 1.0-Electric 08.83-12.02
numery OEM:
AUDI      191 419 061 G
AUDI      191 419 063
AUDI      191 419 063 C
AUDI      192 419 063 C
SEAT      191 419 061 G
SEAT      191 419 063
SEAT      191 419 063 C
SEAT      191 419 063 CX
SEAT      192 419 063 C
SKODA      191 419 061 G
SKODA      191 419 063
VOLKSWAGEN      191 419 061 G
VOLKSWAGEN      191 419 063
VOLKSWAGEN      191 419 063 C
VOLKSWAGEN      191 419 063 CX
VOLKSWAGEN      192 419 063 C

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM179 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.