Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen BORA Variant (1J6) 2.8 V6 4motion (1999.05-2005.05) 204km » JRM199 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 2.8 V6 4motion (1999.05-2005.05) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM199 TRW

JRM199 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM199
Przekładnia kierownicza JRM199

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRM199

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracymanualny
Długość całkowita [mm]1058
Rozstaw śrub mocujących [mm]275
Średnica [mm]10
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej18,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej55
Długość przegub osiowy [mm]179
Rodzaj gwintu przegub osiowyGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14 x 1,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937319039

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM199 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO I/HATCHBACK 1.1-Electric 05.90-09.98
numery OEM:
RENAULT      77 01 466 059

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM199 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.