Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM467 trw

Przekładnia kierownicza JRM467 TRW

JRM467 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM467
Przekładnia kierownicza JRM467

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

A0009253, A0019850

numer części:

JRM467

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937489022

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM467 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 07.06-08.14
numery OEM:
OPEL      59 00 267
OPEL      59 00 325
OPEL      9 00 043
OPEL      9 00 053
OPEL      9 00 094
OPEL      93167844
OPEL      93168417
OPEL      93169499
OPEL      93189034
OPEL      93193065
VAUXHALL      59 00 267
VAUXHALL      59 00 325
VAUXHALL      9 00 043
VAUXHALL      9 00 053
VAUXHALL      9 00 094
VAUXHALL      93167844
VAUXHALL      93168417
VAUXHALL      93169499
VAUXHALL      93189034
VAUXHALL      93193065

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM467 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.