Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM469 trw

Przekładnia kierownicza JRM469 TRW

JRM469 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM469
Przekładnia kierownicza JRM469

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

A0007545

numer części:

JRM469

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937488971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM469 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.3D-1.7D 07.06-08.14
numery OEM:
OPEL      59 00 269
OPEL      59 00 319
OPEL      9 00 045
OPEL      9 00 064
OPEL      9 00 095
OPEL      93167846
OPEL      93168419
OPEL      93169501
OPEL      93189026
OPEL      93193059
VAUXHALL      59 00 269
VAUXHALL      59 00 319
VAUXHALL      9 00 045
VAUXHALL      9 00 064
VAUXHALL      9 00 095
VAUXHALL      93167846
VAUXHALL      93168419
VAUXHALL      93169501
VAUXHALL      93189026
VAUXHALL      93193059

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM469 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.