Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat 500 (312_) 1.0 Mild Hybrid (312AYD1B) (2021-???) 71km » JRM491 trw
wybrany samochód: 
Fiat 500 (312_) 1.0 Mild Hybrid (312ayd1b) (2021-???) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRM491 TRW

JRM491 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM491
Przekładnia kierownicza JRM491
588.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JRM491

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Wymiar gwintuM12x1.25
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937522842

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM491 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT 500, 500 C, FORD KA 0.9-1.4 07.07-
numery OEM:
FIAT      51786814
FIAT      51875886
FIAT      51875894
FIAT      51889312
FIAT      51890108
FORD      1541354
FORD      1686264
FORD      1762784
FORD      9S51-3A500-AA
FORD      9S51-3A500-AB
FORD      AS51-3A500-AA

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM491 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM491zobacz instrukcję montażu JRM491

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.