Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM605 trw

Przekładnia kierownicza JRM605 TRW

JRM605 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM605
Przekładnia kierownicza JRM605
JRM605

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRM605

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Długość [mm] 1127,6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938318376

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM605 TRW

Koszt kaucji: 405.31 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER TRW JRM605 HYUNDAI IX35 1.6, 1.7CRDI 12-/ KIA SPORTAGE 1.6GDI 11-
numery OEM:
HYUNDAI      56500-2S001
KIA      56500-2S001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM605 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.