Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP109 trw

Przekładnia kierownicza JRP109 TRW

JRP109 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP109
Przekładnia kierownicza JRP109

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

JRP723

numer części:

JRP109

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 990
Technika połączeń verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Długość przyłącza [mm] 35
Średnica mocowania [mm] 17,3
Rozstaw śrub mocujących [mm] 235
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,3
Przestrzegać danych technicznych 
alternatywny zestaw naprawczy JRP723
nr EAN 3322937901609

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP109 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: BMW 3 (E36), Z3 (E36) 1.6-3.2 09.90-06.03
numery OEM:
BMW      1 092 031
BMW      1 092 611
BMW      1 093 885
BMW      1 095 575
BMW      1 135 508
BMW      2 140 192
BMW      32 13 1 092 031
BMW      32 13 1 092 611
BMW      32 13 1 093 885
BMW      32 13 1 095 575
BMW      32 13 1 135 508
BMW      32 13 2 140 192

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP109 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.