Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP1263 trw

Przekładnia kierownicza JRP1263 TRW

JRP1263 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1263
Przekładnia kierownicza JRP1263

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1263

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1910
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 15
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937737918

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1263 TRW

Koszt kaucji: 621.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II; VW POLO, POLO III CLASSIC 1.0-1.9D 02.93-12.02
numery OEM:
AUDI      6K1 422 061 B
AUDI      6K1 422 061 BX
AUDI      6K1 422 061 D
AUDI      6K1 422 061 DX
SEAT      6K1 422 061 B
SEAT      6K1 422 061 BX
SEAT      6K1 422 061 D
SEAT      6K1 422 061 DX
SKODA      6K1 422 061 B
SKODA      6K1 422 061 BX
SKODA      6K1 422 061 D
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 B
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 BX
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 D
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 DX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1263 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.