Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ssangyong CHAIRMAN (HT_) 3.2 (1997.07-???) 220km » JRP1326 trw
wybrany samochód: 
Ssangyong Chairman (ht_) 3.2 (1997.07-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP1326 TRW

JRP1326 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP1326
Przekładnia kierownicza JRP1326
JRP1326
trw JRP1326 Przekładnia kierownicza

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP1326

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaTRW
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322938216252

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP1326 TRW

Koszt kaucji: 840.34 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO/MINIVAN, QUBO, PEUGEOT BIPPER, BIPPER TEPEE 1.3D-1.4D 11.07-
numery OEM:
CITROËN      16 141 570 80
CITROËN      16 307 268 80
CITROËN      4001 77
FIAT      51784191
FIAT      51872763
FIAT      52026834
FIAT      52083546
FIAT      52083555
FIAT      52161168
FIAT      52161177
FIAT      71794669
FIAT      71795922
FIAT      71796242
FIAT      71797700
FIAT      71798357
PEUGEOT      16 141 570 80
PEUGEOT      16 307 268 80
PEUGEOT      4001 77

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP1326 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.