Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP291 trw

Przekładnia kierownicza JRP291 TRW

JRP291 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP291
Przekładnia kierownicza JRP291

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

7925300009, 7925300011

numer części:

JRP291

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1160
Długość zewnętrzna [mm] 162
Ograniczenia producenta TRW
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 41
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. czworokąt
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937913824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP291 TRW

Koszt kaucji: 621.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE SCENIC 1.4/1.6/2.0 07.96-08.03
numery OEM:
RENAULT      77 00 417 281
RENAULT      77 00 840 893
RENAULT      77 01 352 455
RENAULT      79 25 300 011

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP291 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.