Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Porsche 928 4.7 S (1979.09-1983.07) 301km » JRP601 trw
wybrany samochód: 
Porsche 928 4.7 S (1979.09-1983.07) 301km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP601 TRW

JRP601 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP601
Przekładnia kierownicza JRP601

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP601

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]536
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,5
Ograniczenia producentaZF
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937319091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP601 TRW

Koszt kaucji: 627.99 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany)
numery OEM:
AUDI      893 422 065 D
AUDI      893 422 065 K
AUDI      895 422 065C
AUDI      895422065C
AUDI      8A1 422 065
AUDI      8A1 422 065 A
AUDI      8A1 422 065 AX
AUDI      8A1 422 065 B
AUDI      8A1 422 065 BX
AUDI      8A1 422 065 D
AUDI      8A1 422 065 DX
AUDI      8A1 422 065 J
AUDI      8A1 422 065 JX
AUDI      8A1 422 065 K
AUDI      8A1 422 065 KX
AUDI      8A1 422 065 M
AUDI      8G1 422 065 AX
AUDI      8G1 422 065 B
AUDI      8G1 422 065 BX
AUDI      8G1 422 065 C
AUDI      8G1 422 065 CX
AUDI      8G1 422 065 X
SEAT      893 422 065 D
SEAT      893 422 065 K
SEAT      895 422 065 C
SEAT      8A1 422 065
SEAT      8A1 422 065 A
SEAT      8A1 422 065 B
SEAT      8A1 422 065 D
SEAT      8A1 422 065 J
SEAT      8A1 422 065 K
SEAT      8A1 422 065 M
SEAT      8G1 422 065 B
SEAT      8G1 422 065 C
SKODA      893 422 065 D
SKODA      893 422 065 K
SKODA      895 422 065 C
SKODA      8A1 422 065
SKODA      8A1 422 065 A
SKODA      8A1 422 065 B
SKODA      8A1 422 065 D
SKODA      8A1 422 065 J
SKODA      8A1 422 065 K
SKODA      8A1 422 065 M
SKODA      8G1 422 065 B
SKODA      8G1 422 065 C
VOLKSWAGEN      893 422 065 D
VOLKSWAGEN      893 422 065 K
VOLKSWAGEN      895 422 065 C
VOLKSWAGEN      8A1 422 065
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 A
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 B
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 BX
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 D
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 DX
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 J
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 JX
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 K
VOLKSWAGEN      8A1 422 065 M
VOLKSWAGEN      8G1 422 065 B
VOLKSWAGEN      8G1 422 065 C
zamienniki:
G10-185
brak
OPTIMAL
51857
brak
SPIDAN
QSRP1105
brak
QUINTON
QSRP1121
brak
QUINTON
QSRP1122
brak
QUINTON
26G40145
brak
CARDONE
26G60131
brak
CARDONE
26G40147
brak
CARDONE
26G40149
brak
CARDONE
26G40151
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP601 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.