Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP656 trw

Przekładnia kierownicza JRP656 TRW

JRP656 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP656
Przekładnia kierownicza JRP656

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP656

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Materiał Aluminium
Ograniczenia producenta ZF
Długość całkowita [mm] 548
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 24
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319473

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP656 TRW

Koszt kaucji: 1,141.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (regenerowany) pasuje do: VW CORRADO, GOLF III, GOLF IV, VENTO 1.4-2.9 08.91-06.02
numery OEM:
AUDI      1H1 422 051 AE
AUDI      1H1 422 051 C
AUDI      1H1 422 055 C
AUDI      1H1 422 055 D
AUDI      1H1 422 055 L
AUDI      1H1 422 061 C
AUDI      1H1 422 061 Q
AUDI      1H1 422 062 KX
SEAT      1H1 422 051 AE
SEAT      1H1 422 051 C
SEAT      1H1 422 055 C
SEAT      1H1 422 055 D
SEAT      1H1 422 055 L
SEAT      1H1 422 061 C
SEAT      1H1 422 061 K
SEAT      1H1 422 061 KX
SEAT      1H1 422 061 Q
SEAT      1H1 422 062 KX
SKODA      1H1 422 051 AE
SKODA      1H1 422 051 C
SKODA      1H1 422 055 C
SKODA      1H1 422 055 D
SKODA      1H1 422 055 L
SKODA      1H1 422 061 C
SKODA      1H1 422 061 Q
SKODA      1H1 422 062 KX
VOLKSWAGEN      1H1 422 051 AE
VOLKSWAGEN      1H1 422 051 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 D
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 L
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 CX
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 D
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 DX
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 K
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 KX
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 Q
VOLKSWAGEN      1H1 422 062 KX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP656 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.