Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP675 trw

Przekładnia kierownicza JRP675 TRW

JRP675 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP675
Przekładnia kierownicza JRP675

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

15000780

numer części:

JRP675

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1405
Rozstaw śrub mocujących [mm] 560
Wymiar gwintu M16x1,5
Wymiar gwintu M14x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 49
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319572

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP675 TRW

Koszt kaucji: 621.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: CITROEN JUMPER; FIAT DUCATO; PEUGEOT BOXER 1.9D-2.8D 02.94-04.02
numery OEM:
CITROËN      13 103 520 80
CITROËN      4004 E4
FIAT      1310352080
FIAT      71722556
FIAT      71722558
PEUGEOT      4004 E4

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP675 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.