Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP691 trw

Przekładnia kierownicza JRP691 TRW

JRP691 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP691
Przekładnia kierownicza JRP691

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP691

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Ograniczenia producenta PSA
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Technika połączeń unverzahnt
Długość całkowita [mm] 1200
Rozstaw śrub mocujących [mm] 190
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 18,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 41
Długość przegub osiowy [mm] 291
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319688

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP691 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER TRW JRP691 ZE WSPOMAGANIEM PEUGEOT 306 93-02, 306 VAN 96-01
numery OEM:
PEUGEOT      4000 V4

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP691 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.