Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen TRANSPORTER T3 Autobus (25_) 2.1 Syncro (1985.08-1992.07) 95km » JRP702 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T3 Autobus (25_) 2.1 Syncro (1985.08-1992.07) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP702 TRW

JRP702 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP702
Przekładnia kierownicza JRP702

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP702

producent:

TRW

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Ograniczenia producentaCAM
Długość całkowita [mm]1190
Długość zewnętrzna [mm]138
Długość przyłącza [mm]58
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej48
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej19
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937336692

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP702 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
VOLVO      1228967
VOLVO      1229322
VOLVO      12293224
VOLVO      1272460
VOLVO      1272984
VOLVO      1273236
VOLVO      1329690
VOLVO      1329694
VOLVO      1329998
VOLVO      1359900
VOLVO      3516941
VOLVO      35169416

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP702 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.