Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Chrysler ASPEN (HG) 5.7 AWD (2006.02-2009.12) 345km » JRP829 trw
wybrany samochód: 
Chrysler Aspen (hg) 5.7 Awd (2006.02-2009.12) 345km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP829 TRW

JRP829 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP829
Przekładnia kierownicza JRP829

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JRP829

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaKOYO
Ograniczenia producentaZF
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Wyposażenie pojazdudo pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
Długość całkowita [mm]1060
Technika połączeńunverzahnt
Długość przyłącza [mm]33
Gwint wewnętrzny 1 [mm]M14 x 1,5
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937405473

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP829 TRW

Koszt kaucji: 2,034.89 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem pasuje do: AUDI A6 C5, ALLROAD C5 2.4-4.2 02.97-08.05
numery OEM:
AUDI      4B1 422 052 B
AUDI      4B1 422 052 BX
AUDI      4B1 422 052 E
AUDI      4B1 422 052 EX
SEAT      4B1 422 052 B
SEAT      4B1 422 052 BX
SEAT      4B1 422 052 E
SEAT      4B1 422 052 EX
SKODA      4B1 422 052 B
SKODA      4B1 422 052 BX
SKODA      4B1 422 052 E
SKODA      4B1 422 052 EX
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 B
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 BX
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 E
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 EX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP829 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.